loading...
معرفی , آموزش , ترفند , تراوین با سرعت 9999999
Ali بازدید : 90 چهارشنبه 23 مرداد 1392 نظرات (0)

---اطلاعیه---

سلام خدمت تمامی عزیزان این سایت یک مدتی غیر فعال بود

به علت این که من تراوین رو ترک کرده بودم و سایت هم امار

زیادی نداشت اما من چند روز پیش دوباره شروع کردم به تراوین

بازی کردن :d . و الان که میبینم سایت اعضای زیاد و امار خوبی

داره دلم میخواد Travian PlayeR یک بار دیگه بر زبان همه باشه

از این پس سعی میکنم سایت های بدون باگ و با سرعت لود بالا

گذاشته و امیدوارم لذت ببرید و اگر دیدم موافق بودید سایت

خودمون رو هم راه اندازی میکنم از الان تغییراتی که قراره در سایت

ایجاد بشه به شرح زیر میباشد :

1-آپدیت سایت به صورت روزانه

2-راه اندازی انجمن(به زودی)

3-اموزش بازی

4-ترفند ها

و . . .

==============================

××××××××××××××××××××××××××××

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

=======================


 

 





ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 17
  • کل نظرات : 10
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 213
  • آی پی امروز : 13
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 15
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 19
  • بازدید ماه : 37
  • بازدید سال : 143
  • بازدید کلی : 15,587
  • کدهای اختصاصی