loading...
معرفی , آموزش , ترفند , تراوین با سرعت 9999999
Ali بازدید : 1145 یکشنبه 30 مهر 1391 نظرات (2)

موزش ساخت سرور تراوین 

سلام به همه من اموزش ساخت سرور تراوین رو برای شما میزارم که خودم همشو تایپ کردم و زحمت کشیدم نامردیه اگه بدون اسم من جایی بزارین 
در ادامه مطلب
براي نمايش ادامه اين مطلب بايد عضو شويد !
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
اگر قبلا ثبت نام کرديد ميتوانيد از فرم زير وارد شويد و مطلب رو مشاهده نماييد !
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط Danial در تاریخ 1392/09/01 و 13:35 دقیقه ارسال شده است

man skript travian ro dpwnload kardam vali vaghti mikham ro ugig upload konm error mide

این نظر توسط oghab در تاریخ 1392/08/28 و 23:49 دقیقه ارسال شده است

داداش سلام من علیرضام وعلاقه به تراوین ومدیریتش دارم ولی از بد روزگار اینقدر خنگم که نمیتونم نصبش کنم هم دامنه دارم هم هاست رایگان

دامنه اینا را بعدا اد میکنم ولی تو میتونی برام نصبش کنی و یک سرور بسازی برام تورا به خدا بد جوری نیاز به کمک دارم

alireza.boy78@yahoo.com
09100746169
alireza.boy77@gmail.com

باهام در ارتباط باش تورا بخدا و تورا به جان امام حسینشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 17
  • کل نظرات : 10
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 213
  • آی پی امروز : 32
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 9
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 9
  • بازدید ماه : 56
  • بازدید سال : 162
  • بازدید کلی : 15,606
  • کدهای اختصاصی